19. 9. 2012

Rovnátka.

Ahoj:-*
-Máte někdo rovnátka? Taky vám to bylo tak nepříjemný? Grr.. Pořád si nemůžu zvyknout!
Jaký máte gumičky? Já zelený, ale chtěla jsem jiný..Je k tomu taková historka :DD

-Prostě jsem tam seděla a ta zubařka řiká: "Vyber si z těch pěti", ale já nevěděta jakejch pěti, takže jsem ukázala na ty zelený a řikam " Tyhle?" A ona mi je nandala :DD

Nejsou ale špatný))
Mějte se:-*


5 komentářů:

  1. Já rovnátka zatím nemám, ale od ledna budu mít..:D Ale myslím si, že to není zas tak strašný no...:) P.S.: Na mém blogu bude do konce týdne kontrola AFFS, tak buď připravená! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. napiš mi adresu blogu;) Já tady nevidim jak se jmenuješ přezdívkou)

      Vymazat
  2. Díky za tvůj názor :) s tou kamarádkou už to moc neřeším. Teď to spíš vypadá, že je spíš naštvaná ona na mě. Nána -.-
    A jakou jsi tedy chtěla tu barvu? :D A nadávala si potom jak jsi odešla od zubařky se zelenými gumičkami? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám rovnátka už skoro rok, ale gumičky nemám :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Jakmile se nebojíte vkročit na nějakou specializovanou kliniku a všechno se za vás vyřeší ještě předtím než někam vlastně vejdete, tak víte že třeba i zubní kaz bude otázka pár minut a budete odcházet nakonec paradoxně s úsměvem z ordinace.

    OdpovědětVymazat